Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
+36 20/338-9898

Natural Immune Control System - NICS termékek

NICS termékcsaládot pillanatnyilag 19 készítmény alkotja.

13 termék van az 1 éves (One Year Product) termékek kategóriában. Ezek többnyire kapszulás termékek és 365 db van egy dobozban. Három termék szájba önthető granulátum formában, tasakban kapható ( Magnézum, Multivitamin For All és a Gyerek vitamin)

1. C-vitamin (kapszula)
2. D-citamin (kapszula)
3. Ginko Biloba (kapszula)
4. Gyerek multivitamin (granulátum)
5. Kurkuma (kapszula)
6. Lutein (kapszula)
7. Magnézium + B6 (granulátum)
8. Multivitamin (kapszula)
9. Multivitamin For All (granulátum)
10. Nyomelemek kollagénnel (kapszula)
11. Q1 + Q10 (kapszula)
12. Szabalpálma - férfiak számára kifejlesztett készítmény - (kapszula)
13. Tőzegáfonya (kapszula

A Medium term kategória 5 terméket tartalmaz. Ezek 200 kapszulát tartalmazó készítmények.

1. Alga
2. Beautiful kollagén
3. Immuno
4. Microbiom Rebalance
5. Weight Control

A 19. termék pedig egy diétás shake.

Cocoa Blend Diet Shake

Az árakról és a vásárlási feltételekről, kedvezményekről kérésére tájékoztatjuk. Kérdezzen bátran!

Rendezés:
Nézet:

Miért fontos a probiotikum fogyasztása a sportolóknál?

Miért fontos a probiotikum ? Elhúzódó terhelés hatására az edzést követő 1,5-3 órában a sportoló szervezetében kialakul egy átmeneti csökkent immunrendszeri hatás, amit a szakirodalom Post Exercise Immun Supression-nek nevez.  Ebben az időben a sportoló fogékonyabb a fertőzésekre, ami edzéskihagyáshoz, átmeneti csökkent teljesítményhez vezethet.

Szerencsére az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kap a táplálkozás a különböző sportágak tekintetében. 
Legyen itt szó profi vagy amatőr sportolókról, fontos tudni, hogy megfelelően megválasztott táplálék és táplálkozási szokás nélkül sokkal kevesebb eredményt lehet elérni.

bélbaktériumok - probiotikum

Észrevehető fejlődés indul el azoknál az amatőr, „hétköznapi” sportolóknál is, akik átállnak a rendszeres táplálkozásra, akik kizárják a káros alapanyagokat az ételkészítés során. Fontos odafigyelni erre, nem csak a megfelelő teljesítmény érdekében, hanem, hogy a legfőbb célt- az egészségünk megőrzését is elősegítsük.

Az immunrendszer védelme érdekében számtalan teória született már. 
Tény, hogy ez az a védekező vonal a szervezetünkben, amelyre a legnagyobb figyelmet kell fordítani. 
Általánosságnak hangzik, ám, amikor az ember a hétköznapi rutinba szeretné bevezetni az alap dolgokat: megfelelő 
vízmennyiség elfogyasztása, edzés előtt megfelelő lassan felszívódó szénhidrát fogyasztása, napi 4-5 x -i étkezés stb., 
akkor jövünk rá, nem is olyan egyszerű ez az odafigyelés.

Nézzük, hogyan alakul a sportolás alatt a bélflóránk

Intenzív sporttevékenység alatt a stresszhormonok hatására a véráramlás az izomzatban lényegesen megnő. 
Ezzel együtt viszont az emésztőrendszerben lecsökken, ami a bélfal szempontjából kifejezett oxigénhiányos állapotot okoz. 
Versenysportolóknál ez rendszeresen előfordul, ami a bélflóra károsodását okozza. 
A velünk élő jótékony baktériumoknak fontos szerepe van az egészség megőrzésében, 
így az emésztésben, a tápanyagok felszívódásában, az immunrendszer működésében. 
Ha a jótékony baktériumok száma lecsökken, összetétele megváltozik, a bélben un. “leaky gut” állapot alakulhat ki. 
Ez azt jelenti, hogy a bélből bejuthatnak olyan anyagok is a szevezetbe, amiknek egyébként nem szabadna. 
Ennek  nagy szerepe van a gyulladások, allergiák kialakulásában.

Holland és német kutatók edzésben lévő sportolókat vizsgáltak. 
Az egyik csoport 12 héten keresztül probiotikus készítményt kapott, a másik csoport placebot.

A vizsgálat végén egyértelműen igazolódott, hogy a probiotikumot szedő sportolóknál a 12 hét alatt sokkal ritkábban fordult elő felsőlégúti fertőzés. Ezzel a felkészülésben csökkent a megfázás, betegség miatti edzéskihagyások száma.

Egy másik vizsgálatban 14 hét élőflórás készítmény használata után a placebo csoporthoz képest csökkent a szervezetben, a “leaky gut” fennállására utaló fehérjék mennyisége, ami arra utal, hogy a megfelelő élőflórás készítmény használata segíti a sportolók egészségének fenntartását.

Versenysportolóknál az élőflórát tartalmazó készítmények használatát a legújabb nemzetközi sporttáplálkozási ajánlás is javasolja. 
Minden sporttevékenység mellé érdemes valamilyen probiotikus készítményt fogyasztani, a megfelelő változatos vitaminokban és rostokban dús táplálkozás mellé.

Forrás: https://sportorvos.hu/miert-fontos-a-probiotikum-fogyasztasa-a-sportoloknal/